Direktlänk till inlägg 5 augusti 2014

Svea och Angelica!

Hej! Vi heter Svea Bunnynight och Angelica Queenwatcher på sso och här kommer vi blogga! Tyvärr så är vi på olika

servrar på sso, men vi har andra användare!  Angelica är på server 1 och Svea på server 2 :)

Hoppas ni fortsätter läsa våran blogg! // Angelica och Svea!

 
 
Ingen bild

Angelica den andre xD

5 augusti 2014 18:49

Hejsan! Hur kan ni vara på olika servrar? :)

Svea och Angelica Bunnynight och Queenwatcher

5 augusti 2014 18:52

Star Stable har många olika servrar, och när Svea skapade ett konto så såg vi inte varann :)
Och sen har jag tagit reda på hur det kan vara så att vi inte ser varann på sso hemsida, där såg jag att det finns olika servrar :)

 
Ingen bild

Angelica den andre xD

5 augusti 2014 18:54

Ok :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Hej Angelica här! Just nu sitter jag och bloggar, föratt man kan inte spela Star Stable än :c Men jag ska äta frukost nu eller titta på Netflix xDD Kolla gärna in min egna sso blogg! Jag länkar den nu........... www.ssobloggis.bloggplatsen.se :) Ig...

hej  lite fakta om starstable ska jag skriva nu... man ser inte när vänner går upp i nivå ex | 9 till 10.man måste vara i lv 13 för att komma till gyllenåsarnas dal  .Ni kanske har hört en sak som heter Star Rider jaa ni fattar Star Rider ne nu sluta...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards